مطالب مفید درباره سنگ های زینتی و جواهرات

خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز


سنگ عقیق و خواص آن

ا

خواص درمانی بی نظیر سنگ عقیق:

اعصاب، دستگاه گوارش، ریه، استخوان، کمر، شنوایی، چشم ها
عقیق برای بیماری ها و ناتوانی های چشمی بسیار مؤثر است و همچنین دارویی تقویتی برای دستگاه تولید مثل می باشد.

سنگ عقیق

عقیق برای زایمان زنان در هنگام بارداری و جلوگیری از خون ریزی مفید است.

برای معالجه بیماری های صرع، کلیه، روده، پرستات، احتقاق و ورمها نیز می توانیم از آن کمک بگیریم. سنگ عقیق ریه ها، معده، کبد و مغز را تقویت می کند و محرکی برای دستگاه گوارش است و بیان سخنوری را تسهیل می کند.

انرژیهای موجود در سنگ عقیق قرمز دارای اثرات شفابخش زیر میباشد:
درمان بیماری های کمر درد ، پا درد ، استخوان درد و همچنین دردهای ماهیچه ای
درمان استرس ، اضطراب ، میگرن ، انواع سر درد و بیماری های عصبی
درمان بیماری های کمر درد ، پا درد ، استخوان درد و همچنین دردهای ماهیچه ای

سنگ عقیق را به عنوان سنگ بی نظیری میشناسند که برای زایایی و تولید مثل بسیار مفید است.

محرکی برای دستگاه گوارش است.

سنگ عقیق

این سنگ همچنین برای بیماریهای پوستی از جمله آکنه بکار می رود..

به طور کلی سنگ عقیق جهت درمان بیماری های کمر درد ، پا درد ، استخوان درد و همچنین دردهای ماهیچه ای مناسب و مفید است . چرا که حرکت فوق العاده ی آن باعث گردیده است که مدارات و ذرات شفابخش را به سوی خویش جذب نموده و تشکیل یک انرژی شفابخش قوی دهد .

 سنگ عقیق

مطالب پیشنهادی :


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 115

تاریخ انتشار: شنبه 26 آبان 1397 ساعت: 19:28

برچسب ها : ,,,,,,,,,
نظر

عقیق چیست؟ و چه انواعی دارد؟

ا

عقیق یکی از کانی های طبیعی است که در خانواده کوارتز قرار دارد. اگر آن را با الماس بسنجیم سختی آن ۷ می باشد. همین جا می توان گفت که در گذشته عقیق های مصنوعی ،از مقاومت و سختی کمتری برخوردار بوده اند که حتی با مالیدن آن روی فرش یا موکت روی آن خش می افتاد.

 

سنگ عقیق در نقاط مختلف دنیا مثل:ایران،عراق،آلاسکا،برزیل،آرژانتین و چین استخراج می شود.اما بهترین و مرغوب ترین نوع عقیق از معادن صنعاء در یمن استخراج می شود که سنگ بسیار پررنگ،منسجم و بدون تخلخل است،با رنگ قرمز مایل به قهوه ای که پرطرفدار ترین رنگ عقیق است.

سنگ عقیق


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 217

تاریخ انتشار: پنج شنبه 24 آبان 1397 ساعت: 19:48

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

خواص سنگ اوپال

ا

به طور کلی اوپال سنگی نیمه شفاف با بازتابهای قوس و قزحی در رنگهای متعددی است ، که از اسید سیلسسیک و آب تشکیل می شود و اغلب درزهای آن از سنگ های آتشفشانی خلل و فرج پر شده است . اوپال همچون یخبندان سریعاً سرد می شود . به طوری که دارای ساختمانی کریستالی نیست . محل های اصلی کشف این سنگ کشورهای جنوب استرالیا ، مکزیک ، برزیل ، جمهوری چک اسلواکی و مجارستان است .

اوپال سنگ گرانبهایی است و به ندرت یافت میشود و میتوان آن را سرامد ترین سنگ در میان بقیه جواهر سنگ ها به حساب آورد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 136

تاریخ انتشار: پنج شنبه 17 آبان 1397 ساعت: 21:6

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

سنگ اوپال چگونه سنگی است؟

ا

اوپال یک جواهر سنگ زیبا و منحصر به فرد است که قیمت بسیار بالایی دارد و در میان جواهر سنگ های موجود نظیر ندارد و جزو کمیاب ترین جواهر سنگ ها به شمار میرود. از انواع این سنگ گرانبها می توان به اوپال آتشین، اوپال مکزیکی، اوپال پرو و اوپال کنیاک اشاره کرد.

برخی از افراد بومی در رابطه با اوپال عقایدی دارند، آن ها معتقدند که نیرویی توسط رنگین کمان در سراسر جهان منتشر می شود که این نیرو تأثیر زیادی در ترویج صلح و پویایی زمین دارد. آنها همچنین بر این باور هستند که نور رنگین کمان از این سنگ عبور کرده و به این سنگ زیبای محسوسی هدیه کرده است.هسته اوپال معمولا دارای رنگ های متفاوتی است و در تأثیر نور، جاذبه بسیار زیادی را فراهم می آورد و به همین دلیل است که سنگ اوپال که به عنوان سنگ ملی استرالیا است؛ کاربرد زیادی در ساخت جواهرات دارد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 301

تاریخ انتشار: چهار شنبه 16 آبان 1397 ساعت: 16:40

برچسب ها : ,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

چگونه از خواص فیروزه بهره مند شویم؟

ا

خواص سنگ فیروزه

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

سنگ فیروزه یکی از سنگهای زیبا و پر فایده برای سلامتی است. این سنگ فیروزه وظیفه ایجاد تعادل و تنظیم چاکرای چهارم و پنجم و ششم را بر عهده دارد. رنگ سنگ فیروزه بسته به میزان آهن و مس موجود در ترکیب، از آبی آسمانی تا سبز تغییر می کند و هر کدام زیبایی های خاص خود را دارد.

جالب است بدانید که مصری ها سنگ فیروزه را "سنگ زندگی" می نامند. همچنین سنگ فیروزه در تبت احترام زیادی دارد و در همه دوران زندگی افراد همراهشان است. سنگ فیروزه سمبل بخشندگی ، خلوص و مهر و علاقه می باشد. سنگ فیروزه دوستی را حفظ می کند و  دشمنی را به دوستی تبدیل می کند.

 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 201

تاریخ انتشار: پنج شنبه 10 آبان 1397 ساعت: 1:23

برچسب ها : ,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

چه سنگی بهترین سنگ در زمره سنگهای فیروزه است؟

ا

دانستنی های جالب درباره فیروزه

سنگ فیرزوه از گروه سنگ های آذرین میباشد و در نواحی آتشفشانی یافت می شود. بهترین نوع فیروزه، در نزدیکی سطح زمین قرار دارد. این سنگ باید کاملاً خشک شود تا استحکام داشته باشد. معادن فیروزه که در عمق بیشتر قرار دارند، به دلیل اسیدی که ذرات آب زیرزمینی تولید می کنند، نرم می شوند و بنابراین سنگ های فیروزه در عمق کیفیت لازم و ارزش جواهر کمتری دارند.فیروزه اصل

فیروزه اصل

فیروزه سنگی گران بها با سختی 5.5 الی 6 است. طیف رنگی سنگ فیروزه ، فیروزه ای با تن های رنگی متفاوت آبی روشن ، آبی تیره ، سبز روشن و سبز تیره است که هرچه رنگ آبی در فیروزه بیشتر باشد، ارزش سنگ نیز بیشتر است.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 174

تاریخ انتشار: پنج شنبه 3 آبان 1397 ساعت: 18:56

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((مطالب مفید درباره سنگ های زینتی و جواهرات)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف