مطالب مفید درباره سنگ های زینتی و جواهرات

خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز


خرید نگین انگشتر از سایت زرسی

ا

نگین فیروزه

خرید نگین انگشتر

سایت زرسی یکی از ویترین های آنلاین طلا و جواهر در کشور مدتی است که طیف گسترده ای از نگین های انگشتر را فراهم نموده است و اقدام به فروش و خرید نگین انگشتر آنها در قسمت محصولات سایت خود کرده است.نگین انگشتر سایت زرسی انواع مختلفی دارد که پرطرفدارترین آنها نگین انگشتر فیروزه،نگین عقیق،نگین زمرد،نگین عقیق شجر،نگین مالاکیت،نگین لابرادوریت و . می باشد.هر کدام از این نگین های انگشتر خواص و فواید مختلفی دارد که می توانند در هر قالبی اعم از انگشتر،دستبند،گوشواره،گردنبند و مورد استفاده قرار بگیرد.

یکی از پرطرفدار ترین محصولات سایت زرسی که پس از خرید نگین انگشتر آن را بر روی رکاب انگشتر قرار می دهند نگین انگشتر فیروزه و نگین عقیق شجر می باشد و طبیعتا هر چه کیفیت نگین انگشتر بالا باشد و بر روی رکاب انگشتر قرار بگیرد قیمت خرید نگین انگشتر بالا می رود مخصوصا اگر آن نگین به کار گرفته شده نگین فیروزه اصل نیشابور باشد .نگین عقیق شجر هم اگر بر روی آن نقوشی از درخت و طبیعت و همچنین اسامی خاصی چون (علی،الله،حسین و.) حک شده باشد به مراتب قیمت آن بالا خواهد رفت.

نگین عقیق شجر

 

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید نگین انگشتر به سایت زرسی بزرگترین و برترین ویترین آنلاین طلا و جواهر مراجعه نمایید و با بررسی نگین مورد علاقه خود لذت یک انتخاب هوشمندانه را تجربه نمایید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 49

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 فروردين 1399 ساعت: 22:56

برچسب ها : ,,
نظر

چگونه سایز انگشتر خود را پیدا کنیم؟

ا

چگونه سایز انگشتر خود را پیدا کنیم ؟

اندازه یا سایز انگشتر

اگر شما قصد خرید انگشتر مردانه یا انگشتر زنانه از سایت زرسی دارید ولی در مورد سایز انگشتر خود مطمئن نیستید، سفارش دادن انگشتر می تواند اشتباه باشد. در حالی که یک جواهرکار می‌تواند به شما اندازه دقیق تر را بدهد، اما همیشه مناسب نیست که با یک نفر قرار ملاقات بگذارید. خوشبختانه شما می توانید اندازه گیری سایز انگشتر خود را بسیار دقیق با استفاده از یک خط کش ، کاغذ ، چسب و قیچی در خانه انجام دهید.

در این مقاله از سایت زرسی قصد داریم تا روش اندازه گیری سایز انگشتر را که در خرید انگشتر مردانه  یا انگشتر زنانه نیاز است را بررسی کنیم.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 49

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 فروردين 1399 ساعت: 1:25

برچسب ها : ,,
ادامه مطلب
نظر

بررسی اوپال در سنگ شناسی و انواع آن

ا

سنگ اوپال آتشین

سنگ شناسی اوپال

از نظر سنگ شناسی اوپال یک ماده معدنی در نظر گرفته می شود تا یک کانی و این امر به دلیل شکل آمورفی آن می باشد.

در سنگ های اوپال مقادیری آب نیز وجود دارد که سختی و نرمی سنگ opal به میزان موجود آب در آن بستگی دارد، این سنگ ها به دلیل قابلیت انکسار نور به رنگ های مختلف دیده میشوند و با تغییر زاوییه دید نورهای رنگی موجود در آن می درخشند.

اگر اوپال را در دستتان بچرخانید متوجه تغییر رنگ آن می شوید که این امر یکی از ویژگی های بارز سنگ اوپال است.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 48

تاریخ انتشار: یک شنبه 24 فروردين 1399 ساعت: 2:40

برچسب ها : ,,
ادامه مطلب
نظر

چگونگی خرید انگشتر مردانه مناسب

ا

انگشتر

در انتخاب و خرید انگشتر مردانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

همواره افراد زیادی به دنبال این هستند که چه انگشتری را خریداری کنند که از همه لحاظ برایشان مناسب باشد و بعدا به مشکل بر نخورند.به همین علت ما مطلبی در همین خصوص فراهم کردیم که با خواندن کامل آن متوجه این خواهید شد که در هنگام خرید انگشتر مردانه به چه نکاتی توجه کنید.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 46

تاریخ انتشار: پنج شنبه 21 فروردين 1399 ساعت: 1:46

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

راهنمای خرید اینترنتی انگشتر مردانه

ا

انگشتر مردانه

چگونه یک انگشتر مردانه مناسب تهیه کنیم؟

استفاده از جواهرات و زیورآلات به ویژه خرید انگشتر مردانه از گذشته‌های دور موردتوجه تمامی افراد بوده است. در گذشته مردم به جای مبادله کالا با کالا در قبال خرید مایحتاج روزمره‌شان می‌توانستند به یکدیگر طلا و نقره بپردازند تا آنکه اشراف به این فکر افتادند که از این فلزات، زیورآلاتی بسازند تا با استفاده از آن کمی از دیگران متمایز و بالاتر دیده شوند.

امروزه سبک‌های متنوعی در دنیای مد وارد گردیده و هر فرد در هر سن و سالی از سبک خاصی پیروی می‌کند. این روزها خانم‌ها و بخصوص جوانان را می‌بینیم که تابع سبکی از پوشش سنتی ایرانی هستند و گاهی تلفیقی از هنر سنتی ایرانی و اسلامی و یا نمادهای فرهنگی را در طراحی لباس‌ها و زیورآلات خاص بکار می‌گیرند و در این امر موفق هم هستند. در کنار این سبک تلفیقی و سنتی جواهرات و انگشتر با طرح های مدرن و خاص نیز مورد توجه افراد قرار می گیرد.

خرید انگشتر مردانه

انگشتر مردانه جزو زیورآلاتی است که به دستانتان زیبایی خاصی می‌بخشد. زرق و برق و نگین‌ها که معمولا روی این زیور تعبیه می شود تا فلز گران بها را در کنار سنگ قیمتی تبدیل به یک جواهر لوکس و جذاب در دستان افراد کند. قرارگیری سنگ‌ها در کنار هم می‌تواند تاثیر فوق‌العاده‌ای بر دید اطرافیانتان و همینطور بالانس انرژی در بدن شما به‌وجود آورد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 169

تاریخ انتشار: یک شنبه 17 فروردين 1399 ساعت: 3:27

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

خواص سنگ فیروزه و کاربردهای آن

ا

سنگ فیروزه چیست

خواص سنگ فیروزه
چشم زخم، محافظت در برابر حوادث و بلايا، از بين برنده ترس، استرس و افسردگي، ايجاد شادي و خوش شانسي، رونق كسب و كار

 

خواص سنگ فیروزه و درمان بیماری ها

یکی از خواص سنگ فیروزه تقویت قلب، دستگاه تنفسي، چشم ها، گردش خون، گلو، معده و كبد می باشد. در صورتي كه فرد بيمار باشد و يا اتفاق ناخوشايندي برايش در شرف وقوع باشد، رنگ فيروزه عوض مي شود، گاه در راه مراقبت از فرد و به خاطر مراقبت از وي ترك بر مي دارد.

 

سایر خواص سنگ فیروزه این است که به عوارض عملکردهای نادرست کبد و غدد کمک میکند. چشمها را نیرو میبخشد و بر علیه بیماریهای چشم و اصلاح گردش خون مؤثر است. درد گلو، التهابات ریوی و بیماریهای دستگاه تنفس را درمان میکند. در برابر افسردگیها مفید است و قلب را تقویت میکند.

 

از خواص سنگ فیروزه میتوان گفت که برای همه بیماریهایی که بر اثر کمبود مواد غذایی و تغذیه بد ایجاد میشوند مانند آناروکسی (بیماری که بر اثر نخوردن غذای کافی و کمبود مواد غذایی ایجاد میشود) به کار میرود. معمولاً هنگام پارگی رباطها و تاندول ها، جریان خون را در بافتهای عضلانی زیادتر میکند. همچنین به خاطر درخشش آن شادی آور است و اثر سودمندی بر روی کمبود اکسیژن، مسمومیت خونی و استرس دارد.

 

سنگ فیروزه کمک مؤثری به درمان نواحی از بدن که تحت هجوم ویروسها و باکتریها هستند یا نواحی آلوده می کند. گفته شده است که فیروزه از عملکرد و شفابخشی بیکران خود آگاهی ندارد! همچنین دارای اهمیت زیادی است که بدانید در کاربرد این کانی چنانچه رنگ خود را از دست بدهد و یا خرد شود، تمام نیرویش را از دست میدهد.

یکی دیگر از خواص سنگ فیروزه این است که، کانی توانمند و حامی افراد است. به ویژه فرض شده است که اسب و سوارکار را از سقوط ناگهانی در امان نگه میدارد. همچنین در زمان مسافرت از شخص حمایت میکند. فیروزه باعث شادی و نشاط در افراد غمگین و افسرده میشود و به آنها نیروی لازم برای به انجام رساندن کارهای سخت را با ظرافت و چابکی منتقل میکند.

 

افزایش اعتماد به نفس یکی دیگر از خواص سنگ فیروزه می باشد که جرأت لازم برای بیان استدلال هایمان را به طور مختصر و با اطمینان خاطر در کنفرانس ها در ما ایجاد میکند. شخص را در برابر خواب های آشفته و کابوسها حمایت میکند. نیرو و ارتعاشات منفی، مضر و آشفته را از ما دور می کند و حتی میتواند جذب کننده نیروهای مثبت باشد. فیروزه مخصوص چاکرای گردن و گلو (چاکرای پنجم) است.

 انواع سنگ فیروزه

خواص سنگ فیروزه برای بدن
خاصیت سنگ فیروزه این است که مفرح معده می باشد. برای سردرد بسیار مفید است . استفاده از سرمه آن برای چشمها بسیار مفید بوده و آن را تقویت می نماید . کسانی که در شب دید خود را از دست می دهند ، استفاده از سرمه سنگ فیروزه آنان را درمان می کند . اگر مردمک سفید شده و یا هر مورد دیگری در چشم باشد آن را درمان می کند .

 

درمان بادفتق، درد ریح ، جنون ، درد اعضاء و بسیاری از بیماریهای داخلی از جمله خواص سنگ فیروزه است. اگر کشته آن با شهد استفاده گردد ،سنگ فیروزه صرع را درمان ، سنگ کلیه را خارج و بیماریهای طحال را درمان می نماید . یک گرم کشته آن همراه با شراب برای نیش مار و هرگونه مسمومیت ، پادزهر می باشد . برای دیگر جانوران موذی و دور کردن سم آنها نیم گرم کافی است.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 43

تاریخ انتشار: شنبه 15 فروردين 1399 ساعت: 23:56

برچسب ها : ,,
نظر

راهنمای خرید نگین فیروزه نیشابور

ا

نگین فیروزه

خرید نگین فیروزه نیشابور

آیا تا به حال شده است که به این فکر کنید که در خرید نگین به چه خصوصیاتی باید توجه کنید؟ خصوصا اگر آن نگین ، نگین فیروه باشد.

در جهان نگین های متنوع زیادی داریم که یکی از پرطرفدارترین آنها نگین فیروزه می باشد. به همین علت که نگین فیروزه خواهان زیادی دارد باید در انتخاب آن به شدت دقت کرد. خرید و انتخاب یک نگین فیروزه خوب و زیبا که بتواند در عین سادگی و زیبایی جلوه خاصی را به دستان افراد بدهد یکی از مسائل مهمی است که سبب می‌شود تا افراد دقت بیشتری را در خرید نگین فیروزه داشته باشند. حال ممکن است این نگین فیروزه برای خودتان بوده و یا هدیه‌ای برای اطرافیانتان که در هر صورت شما باید گزینه‌ای را انتخاب کنید که زیبا و منحصربفرد باشد.

 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 40

تاریخ انتشار: چهار شنبه 13 فروردين 1399 ساعت: 1:32

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

کدام نگین انگشتر برای رکاب مناسب تر است؟

ا

نگین فیروزه

عقیق، فیروزه و حدید، کدام یک برترین نگین انگشتر می باشد؟

انواع زیادی نگین انگشتر وجود دارد که در این مقاله به بررسی روایات آن ها می پردازیم.

 

روایات های مختلف نشان دهنده این است که بهترین آن ها عقیق است.

 

توصیه ها و روایات بسیاری برای در دست کردن انگشتر برای مردان و زنان وجود دارد.

 

عقیق، فیروزه، حدید و دُر نجف از برترین نگین انگشتر ها می باشد.

 

هر یک خواص و برکاتی دارد. انسان می تواند از هر سه آن ها بهره ببرد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 45

تاریخ انتشار: یک شنبه 10 فروردين 1399 ساعت: 20:5

برچسب ها : ,,
ادامه مطلب
نظر

خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز از سایت زرسی

ا

انگشتر فیروزه

انگشتر فیروزه نیشابور مردانه فاخر با کد R173

امروز قصد معرفی یکی از زیباترین و چشم نواز ترین انگشتر مردانه فیروزه نیشابور سایت زرسی به شما عزیزان را داریم. این انگشتر مردانه فیروزه نیشابور فاخر یکی دیگر انگشترهای دست ساز فیروزه نیشابور سایت زرسی بوده که به خاطر مخراج کاری منظم و قلم زنی زیبا ، این انگشتر مردانه فیروزه را به انگشتری خاص و متفاوت مبدل نموده است. رکاب این انگشتر فیروزه نیشابور کاملا دست ساز بوده و از نقره با عیار بالای ۹۲۵ ساخته شده است. 12عدد برلیان معدنی و طبیعی مخراج شده و نگین فیروزه نیشابور که روی رکاب این انگشتر نقره مردانه دست ساز قرار گرفته ، جذابیت خاصی به انگشتر بخشیده است. در طراحی این انگشتر مردانه دست ساز از نقوش قلمزنی فاخر و همچنین سبک سیاه قلم استفاده شده است. اگر به دنبال انگشتر فیروزه نیشابور مردانه هستید سایت زرسی بهترین گزینه می باشد.

 

همانطور که مشاهده کردید انگشتر هایی که در مهر ماه 98 به ویترین سایت زرسی اضافه شده یکی از بهترین و فاخرترین انگشتر نقره مردانه دست ساز است.این گونه انگشتر های نقره به نوعی است که مناسب سلیقه هر فردی ساخته و طراحی شده و دست مشتریان عزیز را در انتخاب این گونه انگشتر نقره مردانه دست ساز باز گذاشته شده است.سایت زرسی در نظر دارد که با ادامه روند افزایش انگشتر های فاخر خود در جلب هر چه بیشتر مشتریان خود بکوشد و با همراهی و همدلی شما عزیزان قطعا به این هدف بزرگ خواهیم رسید.

 

همانطور که گفتیم شما هموطنان عزیز می توانید با مراجعه به صفحه ی محصولات سایت زرسی نسبت به خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز مورد نظر، اقدام نمایید.

 

 

می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 55

تاریخ انتشار: پنج شنبه 7 فروردين 1399 ساعت: 22:8

برچسب ها : ,,,
نظر

راهنمای مراقبت از انگشتر مردانه دست ساز فیروزه

ا

انگشتر فیروزه

مراقبت از انگشتر مردانه دست ساز فیروزه

فیروزه و انگشتر مردانه دست ساز فیروزه یکی از جواهرات حساسی است که بسیاری از مردم در نگهداری از آن بسیار با مشکل مواجه هستند و نمی توانند به خوبی از انگشتر مردانه دست ساز فیروزه خود مراقبت کنند.علت آن هم در اغلب موارد حساس بودن سنگ فیروزه به اشیا اطراف است که در همه جا یافت می شود.راه حل های زیادی برای مراقبت و نگهداری از انگشتر مردانه فیروزه ذکر شده است اما ما در این مطلب خواهان آن هستیم که به شما نکاتی را یادآوری کنیم که بسیار کاربردی باشد و بتوانید به راحتی از انگشتر مردانه فیروزه خود مراقبت کنید.

پس در ادامه با ما همراه باشید

 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 45

تاریخ انتشار: دو شنبه 4 فروردين 1399 ساعت: 19:12

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

چگونه نسبت به خرید نگین اصل اقدام نماییم؟

ا

نگین فیروزه

 خرید نگین

یکی از معضلات اساسی جامعه ما فروش نگین های تقلبی به مردم می باشد مخصوصا فروشگاهایی که به صورت آنلاین شروع به فروش نگین اصل یا تقلبی می کنند.برای جلوگیری از پیشامد اینگونه اتفاقات می بایست به معتبر بودن فروشگاه ها آگاهی یابید.به عنوان مثال فروشنده ای ممکن است نگین تقلبی را به جای نگین اصل به شما بفروشد و شاید شما هم نسبت به اصل یا تقلبی بودن آن آگاهی لازم را نداشته باشید.سایت زرسی بزرگترین ویترین آنلاین طلا و جواهر مدتی است که با فراهم کردن مقادیر بی شماری از نگین های اصل از سراسر کشور سعی در جلب رضایت مشتری دارد و در همین راستا با فروش نگین اصل به مشتریان توانسته است اعتبار زیادی در میان رقیبان و مشترین خود کسب کرده است.

سایت زرسی دارای نگین های اصلی همچون فیروزه،عقیق،زمرد،عقیق شجر،لابرادوریت،زبرجد،مالاکیت و . دارد و از این جهت در میان فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش نگین اصل بسیار شهرت دارد.

سایت زرسی همچنین دارای نماد های الکترونیکی می باشد و از این نظر مشتریان محترم با نهایت اعتماد می توانند نسبت به خرید نگین اصل و انگشتر و دیگر زیورآلات اقدام نمایند.

شما هموطنان عزیز می توانید برای خرید نگین به سایت زرسی در قسمت محصولات و قسمت نگین مراجعه فرمایید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 59

تاریخ انتشار: یک شنبه 3 فروردين 1399 ساعت: 19:29

برچسب ها : ,,,
نظر

نکات مهم در خرید جواهرات

ا

انگشتر فیروزه

برای خرید انگشتر یا گردنبند و دیگر جواهرات نقره به نکات زیر توجه فرمائید تا خریدی مناسب داشته باشید.

اولین نکته مهم عیار نقره استفاده شده می باشد

و دومین نکه مهم در خرید جواهرات نقره نحوه ساخت می باشد


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 40

تاریخ انتشار: چهار شنبه 28 اسفند 1398 ساعت: 15:34

برچسب ها : ,,
ادامه مطلب
نظر

چگونگی تشخیص فیروزه اصل از تقلبی

ا

سنگ فیروزه چیست

نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن سنگ فیروزه

رنگ سنگ فیروزه، درجه سختی و واکنش سنگ فیروزه به مواد شیمیایی از مواردی هست که میشه تشخیص داد که سنگ فیروزه اصل یا تقلبی هست.

رنگ سنگ فیرزه

رنگ سنگ فیروزه اصل بسته به مقدار مس موجود در سنگ (ایجادکننده رنگ آبی)، کروم یا وانادیوم (ایجادکننده رنگ سبز) و آهن (ایجادکننده رنگ زرد)، در دامنه‌ای از آبی کم رنگ تا آبی مایل به سبز و همچنین تا سبز مایل به زرد قرار می‌گیرد.  همچنین توجه داشته باشید که رنگ فیروزه اصل معمولا کمی مات است. 

سنگ های فیروزه ای که در معدن نیشابور یافت میشود، ماتریس ندارند و رنگ آنها آبی یکدست است.

فیروزۀ مرغوب آن است که ، رنگ آبی آسمانی دارد ولی نه رنگ آسمانی اطراف افقی، بلکه رنگ آسمانی مخصوصاً سمت رأس آن است.

سنگ فیروزه اصل نیشابور غالبا دارای نقاط و رگه های سیاهی در پشت نگین است و یکی از روشهای تشخیص سنگ فیروزه اصل نیشابور میباشد. کیفیت و خواص سنگ فیروزه نیشابوری از سایر سنگهای فیروزه بهتر است.

از دیگر شیوه های تشخیص سنگ فیروزه اصل ، این است که سنگ خریداری شده را مدت زمان کوتاهی در مقابل آفتاب قرار دهید. اگر رنگ آن اندکی تغییر کرد، این نشان دهنده تقلبی بودن رنگ سنگ فیروزه است.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 42

تاریخ انتشار: شنبه 24 اسفند 1398 ساعت: 21:31

برچسب ها : ,,,
نظر

قیمت انگشتر مردانه فیروزه چگونه تعیین می شود؟

ا

قیمت انگشتر فیروزه چگونه تعیین می شود؟

قیمت انگشتر مردانه فیروزه چگونه تعیین می شود؟

 چه عواملى قیمت انگشتر مردانه فیروزه را تعیین مى کنند؟ این سوالی است که سایت زرسی به تحلیل آن پرداخته است.

 

سنگ فیروزه از پرطرفدارترین سنگ ها در بین جهانیان می باشد که در رنگ های آبی تیره ، روشن و یا سبز یافت می گردد و نوع نیشابوری آن با ارزش ترین نوع در دنیا است. شاید اطلاع داشته باشید که انگشتر فیروزه نیشابور یکی از بهترین و مرغوب ترین انگشترهای فیروزه در جهان می باشد که همه ساله به اقصا نقاط جهان صادر می شود و هواداران پر و پا قرص خود را نیز دارد. به دلیل این که تنوع بسیار بالایی در کیفیت ، رنگ و شکل آن دارد، نمی شود برای قیمت انگشتر مردانه فیروزه لیست ثابتی تهیه کرد و بسیاری از سودجویان نیز با فروختن نگین های فیروزه تقلبی به افراد نا آگاه پول زیادی به جیب میزنند و همین یکی از مهترین دغدغه مهمی برای افرادی که عاشق جواهرات فیروزه می باشند تبدیل شده است. در این مقاله ابتدا با انواع مختلف این گوهر آشنا خواهیم شد و در ادامه روش اصولی قیمت گذاری روی انگشتر فیروزه آموزش داده خواهد شد.

برای تعیین قیمت انگشتر فیروزه ابتدا باید اطلاع پیدا کرد که این نگین های فیروزه روی انگشتر از چه جنسی می باشد آیا نگین فیروزه اصل می باشد یا خیر؟ اگر بر روی رکاب انگشتری نگین فیروزه نیشابور که مرغوب ترین و بهترین نوع نگین فیروزه در جهان می باشد قرار گرفته باشد طبیعتاً قیمت انگشتر فیروزه سر به فلک خواهد کشید. اما بسیاری از افراد سودجو با اطلاع از این که بسیاری از افراد در تعیین نوع نگین فیروزه بی اطلاع هستند سعی می کنند فیروزه های تقلبی را به جای فیروزه های اصلی به مردم با قیمت گزافی بفروشند.

 

اما در کل باید گفت که نگین فیروزه‌ی شهرهای دیگر جمله نگین فیروزه کرمان بسیار قیمت پایین تر نسبت به نگین فیروزه نیشابور دارد و با آموزش هایی که در این مطلب خواهیم داد شما به راحتی می توانید از قیمت انگشتر مردانه فیروزه اطلاع پیدا کنید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 50

تاریخ انتشار: پنج شنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 17:26

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

اطلاعاتی درباره خواص سنگ فیروزه

ا

انگشتر فیروزه

سنگ فیروزه چیست و چه خاصیتی دارد؟

سنگ فیروزه در طول تاریخ همواره مورد توجه انسان ها قرار گرفته است. شاید مهم ترین دلیل اهمیت بشر در طول تاریخ به خواص سنگ فیروزه نیز مربوط باشد. از انواع سنگ فیروزه می توان به نوع شجر و فیروزه عجمی اشاره کرد. از مشخصات سنگ فیروزه می توان به رنگی جذابآن اشاره کرد که بسته به نوع رنگ آن، آبی آسمانی یا آبی تیره می تواند بسیار گران و یا ارزان باشد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 139

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 اسفند 1398 ساعت: 21:28

برچسب ها : ,,,,,
ادامه مطلب
نظر

نکات مهم در خرید جواهرات

ا

جواهرات

نکات مهم در خرید جواهرات

امروزه در خرید وسایل و تزئینات و مواردی از این دست باید دقت بالایی به خرج داد. از آنجا که طلا و جواهرات از جمله تزئینات گران قیمت و ارزشمند به حساب می آیند بد نیست پیش از خرید آن ها اندکی وقت صرف کرده و به بررسی موارد و نکات مهم در خرید جواهرات و طلا پرداخت. ما در این مطلب همین موضوع را مورد بررسی قرار می دهیم. با ما همراه باشید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 45

تاریخ انتشار: یک شنبه 27 بهمن 1398 ساعت: 20:59

برچسب ها : ,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

سنگ اوپال چیست و چه خواصی دارد؟

ا

سنگ اوپال

آشنایی با سنگ اوپال

اوپال سنگی قیمتی است که نوعی از دی اکسید سیلیکون هیدرات آمورف می باشد.

نام سنگ اوپال برگرفته از واژه ی سانسکریت بمعنی “سنگ” گرفته شده است.

از نظر سنگ شناسی بعنوان یک مادۀ معدنی در نظر گرفته می شود تا یک مادۀ کانی و این امر بعلت شکل آمورفی آن می باشد.

اوپال بعنوان سنگ ملی استرالیا در نظر گرفته می شود زیرا 97 درصد منابع این سنگ در استرالیا واقع شده است.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 49

تاریخ انتشار: جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 11:47

برچسب ها : ,,,,,
ادامه مطلب
نظر

سنگ لاریمار چیست و چه خصوصیاتی دارد؟

ا

گردنبند لاریمار

آشنایی با سنگ لاریمار

لاریمار یک سنگ آبی رنگ نرم از دریای کاراییب است که تنها محلی است که این سنگ یافت می شود. آقای مندز، کارمند بنیاد صلح امریکا سنگ لاریمار را کشف کرد و نام لاریمار را بر آن نهاد که "لاری" ابتدای نام دخترش لاریسا و "مار"، کلمه اسپانیایی به معنی دریا است. رنگهای این سنگ حتی از نزدیک هم شبیه رنگ دریاست.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 30

تاریخ انتشار: شنبه 12 بهمن 1398 ساعت: 20:48

برچسب ها : ,,,,,
ادامه مطلب
نظر

سنگ گارنت چیست و چه خصوصیاتی دارد؟

ا

سنگ گارنت

 سنگ گارنت چیست؟

 سنگ گارنت یا سنگ لعل جزو سنگهای قیمتی تا نیمه قیمتی محسوب می شود که با درجه سختی و رنگهای مختلفی یافت می شوند. انواع سبز این کانی دارای نگین هایی بسیار زیبا و گران قیمت هستند و نوع نارنجی رنگ آنها عموما مورد توجه کلکسیونرها می باشند. همچنین در طول تاریخ از خواص سنگ لعل یا گارنت در بسیاری از فرهنگها کاربرد مختلفی داشته است.

آنچه در این مقاله می آموزیم:

تاریخچه و ویژگی های این گوهرسنگ چیست و در چه مناطقی یافت می شود؟ خواص سنگ لعل کدامند و در چاکرا درمانی انواع آن چه خواصی دارند؟


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 37

تاریخ انتشار: جمعه 11 بهمن 1398 ساعت: 17:45

برچسب ها : ,,,,,
ادامه مطلب
نظر

راهنمای کامل خرید جواهرات فیروزه

ا

فیروزه

آیا تا به حال شده است که به این فکر کنید که در خرید جواهرات فیروزه به چه خصوصیاتی باید توجه کنید؟ این سوالی است که در ادامه ی مطلب بصورت کامل به آن جواب می دهیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

در طول تاریخ فیروزه یک جواهر سنگ محبوب و ارزشمندی به حساب می آمد. همانطور که روند مد همواره در حال تغییر است ، برترین کیفیت ها هرگز از مد نمی افتند. هنگامی که قصد خرید جواهرات فیروزه را داشته اید ، نکات گفته شده زیر را به دقت در ذهن خود نگهدارید.

از آنجایی که فیروزه یک سنگ تشکیل شده از آب است و در صخره ها شکل می گیرد شما همواره باید به تکه سنگ های اصلی را که درون آن فیروزه تشکیل می شود توجه داشته باشید. در مقایسه با الماس ها ، فیروزه یک سنگ پر منفذی است ، زیرا درون آن مقداری آب وجود دارد.

 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 48

تاریخ انتشار: سه شنبه 8 بهمن 1398 ساعت: 18:30

برچسب ها : ,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

نگین جواهر سایت زرسی

ا

نگین فیروزه

نگین جواهر

سایت زرسی ویترین آنلاین طلا و جواهر که مدتی است فعالیت خود را در زمینه جواهرات اعم از انگشتر،گردنبند،دستبند،نگین انگشتر و نگین جواهر آغاز کرده است.نگین جواهر سایت زرسی شامل نگین فیروزه،نگین عقیق شجر،نگین زمرد،نگین عقیق،نگین مالاکیت و . . . می باشد. بهترین و پر فروش ترین نگین جواهر سایت زرسی نگین فیروزه و نگین عقیق شجر می باشد.

نگین های جواهر سایت زرسی یکی از بهترین و با کیفیت ترین نگین هایی می باشد که رضایت بسیاری از مشتریان سایت ما را جلب کرده است و در آینده نه چندان با صادرات نگین های پرطرفدار از جمله فیروزه و عقیق شجر به خارج از کشور به یکی از برترین برند ها در سراسر جهان تبدیل خواهد شد .

امید است با حمایت و پشتیبانی شما مشتریان سایت زرسی به زودی به این مهم خواهیم رسیم و آماده ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان خواهیم شد.شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید نگین جواهر به سایت زرسی مراجعه فرمایید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 43

تاریخ انتشار: یک شنبه 10 آذر 1398 ساعت: 20:12

برچسب ها : ,,,,,,,
نظر

بهترین روش نگهداری از جواهرات اوپال

ا

سنگ اوپال

بهترین روش نگهداری از جواهرات اوپال

اوپال یک سنگ بسیار نازک و حساس است که دلیل آن به خاطر حجم بالای آب در درون آن است.

سنگ اوپال با کوچکترین افزایش دما در معرض خرابی و شکستگی قرار می گیرند و همچنین می توانند به راحتی خراشیده شوند. عده ای توصیه کردن زمانی که از سنگ اوپال خود استفاده نمی کنید آن را در درون آب نگهداری کنید.

هر چه سنگ های اوپال دارای حجم بالایی از آب باشند ، آن به سطح بالایی از توجه و مراقبت احتیاج دارند. تغییرات دما و گرما که می تواند بر روی این سنگ تاثیر بگذارد ، باعث شکاف و ترک های کوچکی در طول زمان بر روی این سنگ می شود که می تواند منجر به شکستگی آن شود. مسافری که مدام در حال سفر کردن است باید از استفاده کردن اوپال به عنوان هر چیزی (انگشتر،  گردنبند ، دستبند ،  گوشواره) در هواپیما ها خودداری کند زیرا فشار آن باعث تغییر سطح ارتفاع هواپیما خواهد شد.

سنگ های اوپال نباید در دستگاه های فراصوتی یا پاک کننده بخار قرارگیرند زیرا گرما و ارتعاش آنها ممکن است باعث ایجاد شکاف هایی بر روی این سنگ شود.

کسی که از جواهرات اوپال استفاده می کند باید جواهرات خود را در محیط های مرطوب نگهداری کند که اینکار می تواند از شکل گیری شکاف در آنها جلوگیری کند.

اگر شما به خوبی از سنگ اوپال خود مراقبت و نگهداری کنید اوپال شما برای مدت طولانی دوام خواهد آورد. شما بهتر است که از سنگ اوپال خود به گونه ای استفاده کنید که از  هر گونه خراشیدن ، ضربه زدن و ... به دور بماند. سنگ های اوپال اصلا نباید در نفت یا دیگر مواد شیمیایی نگهداری شوند ، اینکار باعث می شود که مواد شیمیایی مقداری یا همه حرارت آتش خود را از دست بدهند. زیرا اوپال ها دارای مقداری آب هستند (حداکثر ۲۰ درصد از آب تشکیل شده اند).

سنگ های اوپال نباید هرگز در بانک یا غارها به مدت طولانی نگهداری شوند.

اگر سنگ های اوپال بسیار خشک شد بدانید که آنها در حال شکستن هستند.

این پدیده (ترک خوردن) نامیده شده است و ارزش سنگ را از بین می برد.

شما همچنین باید از رها کردن سنگ اوپال خود در نزدیکی چیزهایی که به طور بالقوه در حال خشک شدن است اجنتاب کنید.

برای اینکه اوپال خود را از خشک شدن در امان نگهدارید ، ممکن است بسیار مفید باشد تا آن را به مدت چندین ساعت در داخل آب فرو ببرید.

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید جواهرات اوپال به سایت زرسی مراجعه نمایید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 39

تاریخ انتشار: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 20:16

برچسب ها : ,,,,,
نظر

چگونه از انگشتر مردانه زمرد نگهداری کنیم؟

ا

انگشتر زمرد

انگشتر مردانه زمرد

یکی از مسایلی که در کنار نگهداری انواع زیورآلات باید به آن توجه داشت انگشتر مردانه زمرد است که باید به آن توجه خاصی داشت.امروزه مردم در چگونگی نگهداری از جواهرات زمرد خود نیز بی اطلاع هستند و نمی توانند آنطور که باید از زیورآلات زمرد خود نگهداری کنند.حال ما اینجا هستیم تا با بررسی دقیق شما را نسبت به نگهداری و ویژگی های خاص انگشتر زمرد آَشنا کنیم.

پس در ادامه با ما همراه باشید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 37

تاریخ انتشار: جمعه 24 آبان 1398 ساعت: 17:11

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

توضیحاتی درباره خرید انگشتر مردانه از سایت زرسی

ا

انگشتر فیروزه

خرید انگشتر مردانه از سایت زرسی

سایت زرسی بزرگترین و برترین ویترین آنلاین طلا و جواهر در کشور مدتی است که اقدام به فروش و خرید انگشتر مردانه و نگین انگشتر کرده است .سایت زرسی بسیاری از انگشتر های مردانه خود را با بهره گیری از مدرن ترین طراحی ها گسترش داده است که به نوبه خود بسیار چشمگیر و جالب توجه می باشد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 33

تاریخ انتشار: پنج شنبه 23 آبان 1398 ساعت: 17:57

برچسب ها : ,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

آموزش شناسایی انگشتر مردانه فیروزه در هنگام خرید

ا

انگشتر فیروزه

چطور در هنگام خرید انگشتر مردانه فیروزه از اصل بودن آن مطمئن شویم؟

در هنگام خرید انگشتر مردانه فیروزه تشخیص اصالت انگشتر فیروزه کاری بسیار دشوار می‌باشد و برای افراد حرفه‌ای نیز تشخیص اینکه فیروزه نیشابور یا کرمان است، بسیار دشوار است که متاسفانه در بازار در بعضی موارد فیروزه کرمان یا دامغان را با قیمت بالا به جای فیروزه نیشابور می‌فروشند؛ بنابراین اگر قصد خرید انگشتر مردانه فیروزه با قیمت بالا دارید حتما از فروشنده شناسنامه اصلی بودن و نیشابوری بودن درخواست نمایید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 31

تاریخ انتشار: چهار شنبه 22 آبان 1398 ساعت: 17:36

برچسب ها : ,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

استفاده از انگشتر مردانه یاقوت چه فوایدی می تواند داشته باشد؟

ا

انگشتر یاقوت کبود

خواص استفاده از انگشتر مردانه یاقوت

انگشتر مردانه یاقوت به خاطر رنگ و ظاهر زیبایی که دارد بسیار طرفدار داشته و نگاه را به دنبال خود می کشد . انگشتر مردانه یاقوت بسیار درخشان است طوریکه انسان فکر می کند که در شب چراغ مهتابی روشن است یا که مهتاب می تابد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 32

تاریخ انتشار: جمعه 17 آبان 1398 ساعت: 10:43

برچسب ها : ,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

چگونگی خرید انگشتر نقره مردانه

ا

انگشتر در مویی

اطلاعاتی درباره خرید انگشتر نقره مردانه

بسیاری از مردم برای خرید انگشتر نقره مردانه بسیار با مشکل های متعددی رو به رو می شوند لذا برای خرید انگشتر نقره مردانه و پوشیدن آن شما عزیزان به یک سری اطلاعات مهم نیاز دارید که در صورت رعایت می توانید صاحب یک انگشتر نقره فاخر بشوید.در این مطلب بر آن شدیم که با گردآوری مطلبی مهم شما را  در خرید انگشتر نقره مردانه یاری کنیم.

پس در ادامه با ما همراه باشید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 42

تاریخ انتشار: سه شنبه 14 آبان 1398 ساعت: 21:43

برچسب ها : ,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانستنی های کامل درباره جواهرات نقره

ا

نقره

همه چیز درباره جواهرات نقره

جواهرات نقره ، این فلز براق و جذاب به رنگ سفید، یکی از فلزات گرانبها به شمار می رود و بیشترین کاربرد آن نیز ناشی از قابلیت های آن از جمله رسانایی بالا،جلا دار٬شکل پذیر و نرم و چکش خوار بودن آن می باشد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 33

تاریخ انتشار: شنبه 4 آبان 1398 ساعت: 19:53

برچسب ها : ,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

راهنمای تشخیص انگشتر نقره مردانه دست ساز

ا

انگشتر فیروزه

انگشتر نقره مردانه دست ساز اصل را چگونه از تقلبی تشخیص دهیم؟

تا حالا پیش آمده تا انگشتر نقره مردانه دست ساز یا سرویس نقره خریداری کنید. حتما این جواهرات نقره را بررسی کرده اید و به عددی که روی این جواهرات درج شده برخورد کرده اید. بله درست متوجه شدید عدد ” 925 “. خوب معنی این عدد چیست؟ جواب نقره استرلینگ می باشد.

این عدد نشان می دهد که این جواهر نقره از نقره ی 925 یا استرلینگ ساخته شده است. بیایید با هم با نقره استرلینگ و راه های تشخیص آن بیشتر آشنا شویم.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 34

تاریخ انتشار: سه شنبه 9 مهر 1398 ساعت: 20:39

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

خواص و فواید فیزیکی انگشتر مردانه زمرد

ا

خواص فیزیکی و علم انگشتر مردانه زمرد

 

انگشتر مردانه زمرد در گرانیت ها ‌، پگماتیت ها و شیست ها و همچنین در رسوبات آبرفتی نیز پیدا می شود. بعضی از انگشتر مردانه زمرد مسیر خود را درون شن و ماسه ها پیدا می کنند که در آنها نفوذ می کند و آنها را شبیه به سنگریزه های براق می کنند.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 39

تاریخ انتشار: جمعه 29 شهريور 1398 ساعت: 15:25

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

چطور زیبایی انگشتر یاقوت مردانه خود را حفظ کنیم؟

ا

انگشتر یاقوت

چطور زیبایی انگشتر یاقوت مردانه خود را حفظ کنیم؟

 چون انگشتر یاقوت مردانه خیلی محکم است، ذرات چرک و چربی به راحتی روی آن جمع می شوند و ظاهر آن را کدر می کنند. از اینرو، همیشه اول آرایش کنید و عطر بزنید و سپس انگشتر یاقوت مردانه را به دست کنید. و برای از بین بردن کدری سنگ، از محلول آب گرم و صابون مایع ملایم استفاده کنید. بدین منظور، یک مسواک نرم را به این محلول آغشته کرده و انگشتر یاقوت مردانه را با استفاده از آن به خوبی تمیز کنید. سپس سنگ را بلافاصله با آب بشویید و با استفاده از یک پارچه ی بدون پرز تمیز کنید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 35

تاریخ انتشار: یک شنبه 24 شهريور 1398 ساعت: 21:56

برچسب ها : ,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

انگشتر موزانایت چیست و چه خصوصیاتی دارد؟

ا

انگشتر موزانایت

سنگ و انگشتر موزانایت چیست؟

اگر شما در مورد سنگ و انگشتر موزانایت کنجکاو هستند شانس خوبی برای شما است که برای خریدن حلقه نامزدی اقدام کنید یا همچنین علاقه به الماس ها داشته باشید. شما می توانید حلقه نامزدی و انگشتر موزانایت را برای فروش ارزان تر از حلقه های سنتی از جنس الماس پیدا کنید و تعجب کنید که اگر قیمت آن پایین است پس ارزش خریدن دارد.

موزانایت چیست؟

از لحاظ شیمیایی موزانایت یک سیلیکون کاربید است با فرمول sic. موزانایت در طبیعت کاملا نادر و کمیاب است. البته موزانایت می تواند در آزمایشگاه ها ترکیب شود که به طور گسترده ای باعث شده‌ که با یک قیمتی معقول در دسترس قرار بگیرد. نام موزانایت از شیمیدان فرانسوی Henri Moissan که این سنگ را در سال ۱۸۹۳ پیدا کرد گرفته شده است.

 

رنگ و خواص انگشترموزانایت

ساختار کریستالی انگشتر موزانایت بسیار شبیه به الماس است ، با نوع مشابهی از قید های هم ظرفیت ، همین باعث شده که موزانایت کاملا قوی شود و قادر به ایستادگی در برابر فشارهای جدی باشد.

 

در ظاهر ، انگشتر موزانایت خیلی شبیه به الماس است و با چشم غیر مسلح کاملا می تواند سخت جلوه دهد تا تفاوت آنرا بگوید.

 

رنگ انگشتر موزانایت همانند الماس می تواند در محدوده های مخصوص به خود قرار بگیرند و در یک مقیاس مشابه ای درجه بندی می شوند. موزانایت همانند الماس می تواند برش و جلا داده شود تا اینکه از خودش زیبایی و درخشانی را نشان دهد. به علت اینکه موزانایت معمولا در آزمایشگاه های تشکیل می شوند ، در واقع ممکن است بهتر از الماس واقعی ظاهر شود.

 

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید نگین عقیق شجر به سایت زرسی مراجعه فرمایید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 36

تاریخ انتشار: جمعه 15 شهريور 1398 ساعت: 23:13

برچسب ها : ,,,,,,,
نظر

حکم استفاده از انگشتر نقره مردانه برای مردان و زنان

ا

انگشتر نقره

حکم استفاده از انگشتر نقره مردانه برای مردان و زنان

از نظر اسلام ، پوشیدن زینت آلاتی همچون انگشتر نقره مردانه ، گردنبند و دستبند و ... که از جنس نقره باشد ، حرام نیست و در نتیجه خواندن نماز با آن اشکالی نخواهد داشت ؛ برخلاف طلا که برای مردان حرام است و باعث باطل شدن نماز می شود.

پیامبر(ص) و معصومان نیز از انگشتر نقره مردانه استفاده می کرده اند و استفاده از دیگر فلزات به ویژه آهن را برای زینت مکروه می دانستند.

امیرمومنان(ع) می فرمایند: (( به غیر از انگشتر نقره مردانه چیز دیگری در دست نکنید. همانا رسول خدا (ص) فرمود: پاک نیست دستی که در آن انگشتر آهنی باشد.))

روزی پیامبر اکرم(ص) مردی را دیدند که که در انگشت خود، انگشتری از جنس آهن داشت. پس حضرت به او فرمود: (( این انگشتر زینت اهل جهنم است. این را از خودت دور کن.

پس آن مرد انگشتر را بیرون آورد و گفت: ای رسول خدا ! آیا دیگر انگشتری در دست نکنم. حضرت(ص) فرمود: (( چرا، بکن. اگر می خواهی انگشتر نقره مردانه تهیه کن و لازم هم نیست که بیشتر از یک مثقال وزن داشته باشد.))

درباره نهی استفاده از انگشتری آهنی امیرمؤمنان علی(ع) می فرمایند: (( در دست فرزندانتان انگشترهای آهنی نکنید!))

همچنین در دیگر احادیث ، زینت با آلاتی از جنس برنج و مس نیز نهی شده است.

بنابر مجموع این احادیث، زینت کردن با آلات بدلی که امروزه بسیار رواج پیدا کرده و بیشتر آن ها از جنس آهن است و آبکاری طلا و نقره شده، کراهت دارد. افزون بر آن که به تندرستی آسیب می رساند.

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید نگین به سایت زرسی مراجعه فرمایید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 40

تاریخ انتشار: چهار شنبه 6 شهريور 1398 ساعت: 23:28

برچسب ها : ,,,,,,,,,
نظر

به همراه داشتن انگشتر یاقوت مردانه چه خواص و فوایدی دارد؟

ا

انگشتر یاقوت

 

فواید و خواص انگشتر یاقوت مردانه از نظر پیشوایان دین اسلام

 

خواص انگشتر یاقوت مردانه

 

استفاده از نگین یاقوت در انگشتری و همراه داشتن انگشتر یاقوت مردانه برای برای صاحبش عزت و عظمت و  احترام به ارمغان می آورد.

 

حضرت علی بن موسی الرضا (ع)نقل کرده است انگشتر یاقوت مردانه در دست کنید که پریشانی را دور می‌کند.

 

از دیگر خواص انگشتر یاقوت مردانه این است که نماد شانس و قدرت است.

فواید انگشتر یاقوت مردانه

 

1- ثبت حسنه در نامه عمل انسان

امام صادق(ع) می فرماید: انگشتر یاقوت مردانه به دست کردن مستحب است و ثواب دارد.

۲

- دفع فقر

امام رضا(ع) از قول جدشان امام صادق(ع) می فرماید: « انگشتر یاقوت مردانه در دست کنید. همانا یاقوت دست نمودن ، فقر را دور می کند و از بین می برد.»

 

پیامبر به یکی از اصحاب خود فرموند: «انگشتر یاقوت زرد در دست کن تا فقیر نشوی.»

 

3- رفع پریشانی و غم

امام رضا(ع) می فرماید: «انگشتر یاقوت در دست کنید که پریشانی و غم را می زداید.

 

۴- نجابت و شرافت

یا حضرت علی دارای چهار انگشتر بودند که یکی از آنها ، یاقوت بود که آن را به دلیل نجابت و شرافتش در دست می نمود.

 

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید نگین یاقوت به سایت زرسی ،بزرگترین و برترین ویترین آنلاین طلا و جواهر در کشور مراجعه فرمایید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 48

تاریخ انتشار: شنبه 2 شهريور 1398 ساعت: 23:4

برچسب ها : ,,,,,,
نظر

چگونگی ساخت انگشتر دست ساز

ا

انگشتر یاقوت

روش ساخت انگشتر دست ساز

روش سنتی ساخت انگشتر دست ساز هنوز مرسوم است و بر خلاف روش‌های ماشینی، ساخت انگشتر دست ساز هم نیروی کار بیشتری می‌خواهد هم زمان بیشتر.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 54

تاریخ انتشار: شنبه 26 مرداد 1398 ساعت: 23:55

برچسب ها : ,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

خواص درمانی انگشتر زیبای زبرجد

ا

خـواص و فــوایــد انگشتر زبـرجد

 

انگشتر زبـرجد در رنگ های سبز زیتونی و زرد مایل به سبز یافت می شود.

 

این سنگ درخششی شیشه مانند دارد و تحت تاثیر اسید سولفوریک تجزیه می شود و در برابر فشار مقاومتی ندارد. از ویژگی های این سنگ شکست دوگانه قوی نوری است که برای تشخیص انگشتر زبـرجد فایده دارد.

 

 

خـواص و فـوایـد انگشتر زبـرجد

 

گذاشتن انگشتر زبـرجد بر روی چاکرای قلب در هر روز علاوه بر از بین بردن ناراحتی های قلبی و جلوگیری از لخته شده خون سبب می شود تا غم و افسردگی ناشی از آن و نفرت و حسادت از دل و روح پاک گردد و روحی لطیف و بخشایش گر به وجود آورد. انگشتر زبـرجد برای تقویت دستگاه هاضمه بدن به ویژه هضم غذا و رفع یبوست و نیز سم زدایی از کبد مفید است.

 

هم چنین انگشتر زبـرجد برای رفع بیماری های پوستی به ویژه اگزما، اکنه و جوش های صورت بسیار تاثیر می‌گذارد. از این رو، خوب است تکه ای از زبرجد را برای چند ساعتی در آب بگذارند و آب را بر روی پوست های حساس بمالند.

 

 

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید نگین زبرجد به سایت زرسی مراجعه فرمایید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 32

تاریخ انتشار: چهار شنبه 23 مرداد 1398 ساعت: 19:59

برچسب ها : ,,,,,,,,
نظر

چگونگی شناسایی انگشتر نقره مردانه دست ساز

ا

 انگشتر

تشخیص انگشتر نقره مردانه دست ساز

همه ما می دانیم که انگشتر نقره مردانه دست ساز گرانتر است از انگشترهای ماشینی که با ریخته گری تولید می شوند. حالا بپردازیم به ترفندها : 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 96

تاریخ انتشار: دو شنبه 21 مرداد 1398 ساعت: 1:24

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

اطلاعتی مهم و کاربردی درباره سنگ یاقوت

ا

سنگ یاقوت

از سنگ یاقوت چه می دانید؟

 

انگشتر یاقوت مردانه  یکی از سنگ‌های قیمتی دنیا است. از افراد مشهور گرفته تا افراد عادی، همه به ارزش این سنگ گران‌بها واقف بوده و آن را نشانه‌ای از تجمل و اشرافیت می‌دانند. در میان تمامی یاقوت‌های کبود، یاقوت کبود آبی به‌عنوان یکی از پرکاربردترین سنگ‌ها شناخته می‌شود. یاقوت کبود آبی به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین سنگ‌ها در زندگی افراد یاد می‌شود. بسیاری از افراد آن را در انگشتر یاقوت مردانه نیز استفاده می کنند .طبق باور عموم، این سنگ دارای بیشترین تأثیر بر روی شانس، ثروت و دیگر حوزه‌های زندگی یک فرد است. به همین منظور ما به سراغ حقایق این سنگ رفته تا شما را بیشتر با آن آشنا کند.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 240

تاریخ انتشار: یک شنبه 16 تير 1398 ساعت: 20:8

برچسب ها : ,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

خواص نقره چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

ا

انگشتر نقره مردانه

خواص درمانی انگشتر نقره مردانه

ﻧﻘﺮه ﺻﺪ ﻫﺎ ﺑﺎر ﺑﯿﺶ از ﺳﺎﯾﺮ ﻣﻮاد ﺿﺪ ﻋﻔﻮﻧﯽ ﮐﻨﻨﺪه ﻣﻮﺛﺮ اﺳﺖ و 650 ﻣﯿﮑﺮب را از ﺑﯿﻦ ﻣﯽ ﺑﺮد. ﺷﺎﯾﺪ ﺧﻮد ﺷﻤﺎ ﮐﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ برای قیمت اﻧﮕﺸﺘﺮ ﻧﻘﺮه مردانه ﺑﺎ ﻧﮕﯿﻦ ﻋﻘﯿﻖ اقدام می نمایید، اﻃﻼع ﻧﺪاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﮐﻪ ﭼﻪ ﺧﺎﺻﯿﺖ ﺑﺰرﮔﯽ در اﯾﻦ ﻓﻠﺰ ﮔﺮاﻧﺒﻬﺎ ﻫﺴﺖ و ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺑﺪون اﯾﻨﮑﻪ ﺧﻮد ﺑﺪاﻧﯿﺪ ﻣﺮاﻗﺐ ﺳﻼﻣﺖ ﺷﻤﺎﺳﺖ.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 61

تاریخ انتشار: چهار شنبه 12 تير 1398 ساعت: 13:48

برچسب ها : ,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

بدست کردن انگشتر یاقوت کبود چه خواص و مزایایی دارد؟

ا

انگشتر یاقوت کبود

خواص انگشتر یاقوت کبود

از سنگ های قیمتی دنیا می توان به یاقوت کبود آبی اشاره نمود.بسیاری از مردم این سنگ را در قالب انگشتر یاقوت کبود استفاده می کنند.حال جدا از خاصیتی که این سنگ دارد می توان به زیبایی این سنگ در قالب انگشتر یاقوت کبود اشاره کرد. در ادامه میخواهیم درباره خواص به دست کردن انگشتر یاقوت کبود و خود آن سنگ اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 107

تاریخ انتشار: سه شنبه 11 تير 1398 ساعت: 1:37

برچسب ها : ,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

ليست صفحات

تعداد صفحات : 8
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((مطالب مفید درباره سنگ های زینتی و جواهرات)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف