مطالب مفید درباره سنگ های زینتی و جواهرات

خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز


اطلاعتی مهم و کاربردی درباره سنگ یاقوت

ا

سنگ یاقوت

از سنگ یاقوت چه می دانید؟

 

انگشتر یاقوت مردانه  یکی از سنگ‌های قیمتی دنیا است. از افراد مشهور گرفته تا افراد عادی، همه به ارزش این سنگ گران‌بها واقف بوده و آن را نشانه‌ای از تجمل و اشرافیت می‌دانند. در میان تمامی یاقوت‌های کبود، یاقوت کبود آبی به‌عنوان یکی از پرکاربردترین سنگ‌ها شناخته می‌شود. یاقوت کبود آبی به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین سنگ‌ها در زندگی افراد یاد می‌شود. بسیاری از افراد آن را در انگشتر یاقوت مردانه نیز استفاده می کنند .طبق باور عموم، این سنگ دارای بیشترین تأثیر بر روی شانس، ثروت و دیگر حوزه‌های زندگی یک فرد است. به همین منظور ما به سراغ حقایق این سنگ رفته تا شما را بیشتر با آن آشنا کند.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 240

تاریخ انتشار: یک شنبه 16 تير 1398 ساعت: 20:8

برچسب ها : ,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

خواص نقره چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

ا

انگشتر نقره مردانه

خواص درمانی انگشتر نقره مردانه

ﻧﻘﺮه ﺻﺪ ﻫﺎ ﺑﺎر ﺑﯿﺶ از ﺳﺎﯾﺮ ﻣﻮاد ﺿﺪ ﻋﻔﻮﻧﯽ ﮐﻨﻨﺪه ﻣﻮﺛﺮ اﺳﺖ و 650 ﻣﯿﮑﺮب را از ﺑﯿﻦ ﻣﯽ ﺑﺮد. ﺷﺎﯾﺪ ﺧﻮد ﺷﻤﺎ ﮐﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ برای قیمت اﻧﮕﺸﺘﺮ ﻧﻘﺮه مردانه ﺑﺎ ﻧﮕﯿﻦ ﻋﻘﯿﻖ اقدام می نمایید، اﻃﻼع ﻧﺪاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﮐﻪ ﭼﻪ ﺧﺎﺻﯿﺖ ﺑﺰرﮔﯽ در اﯾﻦ ﻓﻠﺰ ﮔﺮاﻧﺒﻬﺎ ﻫﺴﺖ و ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺑﺪون اﯾﻨﮑﻪ ﺧﻮد ﺑﺪاﻧﯿﺪ ﻣﺮاﻗﺐ ﺳﻼﻣﺖ ﺷﻤﺎﺳﺖ.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 61

تاریخ انتشار: چهار شنبه 12 تير 1398 ساعت: 13:48

برچسب ها : ,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

بدست کردن انگشتر یاقوت کبود چه خواص و مزایایی دارد؟

ا

انگشتر یاقوت کبود

خواص انگشتر یاقوت کبود

از سنگ های قیمتی دنیا می توان به یاقوت کبود آبی اشاره نمود.بسیاری از مردم این سنگ را در قالب انگشتر یاقوت کبود استفاده می کنند.حال جدا از خاصیتی که این سنگ دارد می توان به زیبایی این سنگ در قالب انگشتر یاقوت کبود اشاره کرد. در ادامه میخواهیم درباره خواص به دست کردن انگشتر یاقوت کبود و خود آن سنگ اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 107

تاریخ انتشار: سه شنبه 11 تير 1398 ساعت: 1:37

برچسب ها : ,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((مطالب مفید درباره سنگ های زینتی و جواهرات)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف