مطالب مفید درباره سنگ های زینتی و جواهرات

خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز


سنگ آمازونیت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

ا

خواص سنگ آمازونیت

 

سنگ آمازونیت

آمازونیت بسیار جالب است و در دید اول به دلیل سبکی و سختی کمی که دارد سنگ به نظر نمی‌رسد، اما سنگی آتش فشانی است و به دلیل وجود عنصر مس در آن به رنگ‌های سبز و آبی روشن دیده می‌شود.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 71

تاریخ انتشار: دو شنبه 13 خرداد 1398 ساعت: 23:42

برچسب ها : ,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

خواص سنگ آیولایت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

ا

سنگ آیولایت

نام آیولایت ریشه ی یونانی داشته و به معنای گل بنفشه می باشد. رنگبندی این گوهر مانند همان گل، از آبی کمرنگ تا پررنگ و بنفش است. رنگ های شفاف تا نیمه شفاف به این سنگ پدیده ی چند رنگی بودن بخشیده،  بدین معنی که این گوهر از زوایای مختلف رنگ های گوناگونی را به نمایش می گذارد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 414

تاریخ انتشار: دو شنبه 13 خرداد 1398 ساعت: 3:40

برچسب ها : ,,,,,
ادامه مطلب
نظر

سنگ زمرد چیست؟ خواص درمانی سنگ زمرد

ا موضوع: زمرد,,

خواص درمانی سنگ زمرد

سنگ زمرد چیست؟ خواص درمانی سنگ زمرد

خواص درمانی سنگ زمرد

سنگ زمرد ؛ طبعی سرد و خشک دارد. رنگ این کانی در مقابل هیچ گونه نوری حتی خورشید و حرارت تغییر نمی کند. اکثر بلورهای زمرد همانند یاقوت، ناخالصی ها و محتویات متعدد از قبیل کانی های مهمان، مایعات، حباب های گاز و ترک های داخلی دارد که در صورت کثرت این محتویات مات می گردد. این محتویات و ناخالصی ها عیوب زمرد به شمار نمی روند، بلکه همانند یاقوت برای تشخیص زمرد طبیعی از مصنوعی بسیار مفید است.

یاقوت برای تشخیص زمرد طبیعی از مصنوعی بسیار مفید است.
مرغوب ترین زمردها، بلورهایی با رنگ سبز سیر هستند که حتی در صورت دارا بودن ناخالص فراوان، باز هم از بلورهای زمرد پاک و شفاف اما با رنگ روشن گران بهاترند.
زیباترین زمردها، مربوط به کلمبیاست. دیگر مکان ها عبارتند از: اتریش، هند، استرالیا، برزیل، آفریقای جنوبی، مصر، آمریکا، نروژ، پاکستان، افغانستان و زیمباوه.

سنگ زمرد در قدیم در مصر باستان و اتریش و سوات در شمال پاکستان استخراج می‌شد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 192

تاریخ انتشار: یک شنبه 12 خرداد 1398 ساعت: 22:8

برچسب ها : ,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

نکته های مهم در خرید نگین فیروزه

ا

نگین فیروزه

نگین فیروزه از دوران باستان تا امروز طرفداران زیادی دارند. دلیل این ماجرا هم زیبایی و کمیابی نگین فیروزه است. در گذشته خیلی از اقوام از سنگ های قیمتی به عنوان دارو استفاده می کردند و بعضی دیگر تصور می کردند این سنگ ها به آنها قدرت و شجاعت می بخشند و ... با گذر زمان درستی یا نادرستی تمام این تصورها ثابت شد اما هیچ وقت از طرفداران آنها کم نشد.



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 315

تاریخ انتشار: پنج شنبه 2 خرداد 1398 ساعت: 1:46

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((مطالب مفید درباره سنگ های زینتی و جواهرات)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف